سیستم مدیریت مالی و حسابداری کلینیک

سیستم مدیریت مالی و حسابداری کلینیک

با سلام و خسته نباشید قصد داریم در این مطلب یکی از مهمترین بخش های کیمیا ویزیت که به درخواست برخی از پزشکان مورد بررسی قرار گرفته بود رو معرفی کنیم و در موردش توضیح بدیم.

یکی از چالش های کلینیک های گفتار درمانی، کار درمانی، روانشناسی و سایر کلینیک هایی که بیمار به کرات مراجعه میکنه و بخصوص دوره درمان طولانی داره، بحث مدیریت مالی و حسابداری بین کلینیک و بیمار هست. از اونجایی که بیمار طبق زمان بندی و تایم حضوری که دکتر براش معین کرده باید در کلینیک حضور داشته باشه و جلسه درمانی رو سپری کنه، طبیعتا قسمتی برای مدیریت و ثبت جلسات درمانی و پرداختی بیمار باید وجود داشته باشه تا منشی یا پزشک اسناد رو ثبت و مدیریت کنه. به همین خاطر تصمیم گرفتیم این امکانات رو طراحی و در اختیار شما قرار بدیم.

قسمت مدیریت مالی و حسابداری کلینیک بر دو محور ثبت جلسات درمانی و ثبت پرداختی های بیمار طراحی شده که با استفاده از این دو قسمت، گزارش های پرداختی، بدهکاران، صورت حساب مالی، عملکرد مالی هر پزشک و بیمار، تایم های ویزیت و در صورت لزوم تخفیف بیمار و... رو در اختیار مدیران کلینیک و پزشک ها قرار دادیم.

برای بررسی قسمت مالی و حسابداری میتوانید از پنل مدیریت کلینیک یا پنل دمو اقدام نمایید. 

جهت پیگیری سایر امکانات کیمیا ویزیت یا درخواست و ارسال پیشنهادات بصورت ارسال تیکت از پنل مدیریت یا ثبت نظر در ادامه همین مطلب استفاده نمایید. با تشکر.

نظر دهید

CAPTCHA code